Inspiracija

Obilježavanje Svjetskog dana raka pluća

U sklopu platforme Govorimo o raku pluća Udruga Jedra pokreće kampanju „Ne brini“ kojoj je fokus na podršci i povjerenju, dijagnostici i liječenju koji nosi novi pristup prema pacijentu. Ideja i cilj programa je osigurati pacijentima i njihovim obiteljima, te osobama koje su se odazvale ili će se odazvati na program ranog otkrivnja raka pluća, cjelovite i lako dostupne informacije na jednome mjestu putem nove digitalne platforme www.govorimoorakupluca.com . Radi se o integriranom pristupu u informiranju pacijenata koji uključuje informacije o dijagnostici, liječenju, očekivanim nuspojavama, stilu života s rakom pluća, od prehrane do fizičkih i radnih aktivnosti… Ukratko, ova nova digitalna platforma pružat će oboljelima i članovima njihove obitelji sve potrebne informacije na jednom mjestu.

Kroz ovaj program također se ukazuje na važnost podrške i povećanja povjerenja u liječnike, zdravstvene profesionalce i sustav medicinske skrbi, u medicinske sestre te u cijeli tim zdravstvenih stručnjaka i Udrugu koji brinu o oboljelima u svim procesima.

U trenutku dijagnoze oboljeli imaju velik broj pitanja, nedoumica i sumnji te su im potrebne brze, točne i provjerene informacije i odgovori na njihova pitanja, od prehrane i upravljanju nuspojavama.

Temeljni osjećaj koji ih prati na putu od dijagnoze do liječenja je strah i neizvjesnost, osjećaj prepuštenosti sebi i svojim obiteljima, bez stručne podrške i lako dostupnih provjerenih informacija.

Kroz kampanju „Ne brini“ Udruga Jedra želi pokazati oboljelima i njihovim obiteljima da se ne brinu jer je uz njih tim stručnjaka i sustav medicinske skrbi koji ih prati na putu bolesti, osiguravajući im najbolju skrb i pružajući im svaku potrebnu informaciju. Namjera je također i pojednostaviti pacijentima pristup potrebnim informacijama i informirati ih o programu ranog otkrivanja raka pluća,  koji je osmišljen tako da se pacijent ne mora brinuti o daljnjim koracima jer sustav brine za njega.

Cilj kampanje je i podići razinu svijesti u široj javnosti o raku pluća kao jednom od najčešćih zloćudnih bolesti te, još značajnije, kao vodećem uzroku smrti među svim karcinomima u žena i u muškaraca. Prema podacima EUROSTAT-a, Hrvatska je među pet europskih zemalja s najlošijim preživljenjem od raka pluća.

Kampanja „Ne brini“ biti će lansirana i postavljena na novoj web stranici www.govorimoorakupluca.com  i društvenim mrežama u mjesecu studenom u povodu Mjeseca borbe protiv raka pluća.

FOTO: PROMO

Povezani članci

Je li moguće da kava ovoliko utječe na našu kožu? Ovo je žena koja je od omiljenog napitka napravila kozmetiku

Redakcija

Beč, grad koji čini čuda! Evo što su napravili za svoje građane

Redakcija

Pravi mali vinski raj! Upoznajte Ognjena i Ozrena, braću koji stvaraju vrhunska vina

Redakcija